donderdag 29 april 2010

De laatste loodjes...

Nee ze zijn nog niet weg... de planning was in eerste instantie 30 april maar dat was al snel duidelijk, dat gingen ze niet redden. Op het uitzwaaifeestje was al sprake van 2 mei maar zoals het er nu uitziet komt  maandag 3 mei al in beeld om te vertrekken.

Ik was er vanmorgen en heb deze foto van ze genomen, Frank is heerlijk relaxed en er helemaal klaar voor, Stina wat minder die moet en wil nog van alles afhandelen zodat ze met een 'gerust' hart naar Afrika kunnen gaan.
Dat Frank vanmiddag even op en neer naar Harderwijk moet om de banden opnieuw uit te laten lijnen omdat ze het in de garage hier verkeerd hadden gedaan mag de pret niet drukken. Dat dat ene cadeautje wat Stina voor iemand wilde kopen, net niet meer voorradig was is minder (heeft zij weer) maar ze zijn aan het aftellen want het gaat nu toch echt over een paar dagen gebeuren.

Tot die tijd kunnen jullie in een reactie met ze meeleven want het is natuurlijk ook niet niks om voor een half jaar je huis en bedrijf in andermans handen over te moeten geven.
Ze kunnen jullie steunbetuigingen best gebruiken :)

Groetjes Rian

3 opmerkingen:

  1. Dag Stina en Frank,
    Lijkt me wel leuk om jullie reisverhalen te lezen. Ben benieuwd waar jullie overal terecht zullen komen. Mag ik jullie een leerzame ontdekkingsreis toewensen? Goede reis en rij voorzichtig.
    Een hartelijke groet uit Berg en Dal van
    Piet en Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Harrie Gooskens30 april 2010 om 01:57

    Ziet er best nerveus uit dat reislustige stel op de foto. Kwestie van aftellen en dan verschijnt de eerste blog ergens uit zuid Duitsland. Daarna een weerbericht uit Hongarije en een culturele blog uit Bulgarije en tenslotte een goodbye Europe greet uit Istanbul.
    Ik wens jullie heel veel plezier en leuke levenslessen in andere culturen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We hebben elkaar 2x mogen ontmoeten tijdens jullie 4X4 voorbereidingen. Ik wens jullie veel plezier en vele mooie momenten tijdens de reis. Helaas zijn de videobeelden van de 4X4 training nog niet gereed, die houden jullie van me tegoed.
    Ik verheug me nu al op de verhalen en beelden van jullie reis! En, zoals landroverrijders zeggen:

    One life, Live it!

    Groet,

    André

    BeantwoordenVerwijderen